სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
მაია ხვადაგიანი
|
|
რაიონი
|
ცაგერი
|
|
სკოლა
|
ლაილაშის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
ჩვენი საუნჯე
|
||
თემის შინაარსი
|
||
საქართველოს
სხვადასხვა კუთხეში არსებული დაცული
ძეგლების გაცნობა.პრაქტიკული და საკომუნიკაციო
უნარ_ჩვევების
განვითარება.
|
||
საგანი
|
||
სახვითი და გამოყენებითი
ხელოვნება.
|
||
დონე/კლასი
|
||
მე-2 . მე-7 კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
1 კვირა
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
ს.გ. v .4_ირჩევს გამომსახველობით ხერხებს და მასალას
ნამუშევარში ჩანაფიქრის უკეთ გადმოსაცემად.
ს.გ.
v .5_კონკრეტული ამოცანის გადასაჭრელად გეგმავს
შესასრულებელი სამუშაოს თანმიმდევრობას.
ს.გ.v . 6_თანამშრომლობს სხვებთან საერთო პრობლემის გადაჭრისას.
ს.გ.
v .7
_საუბრობს საკუთარ ან სხვის ნამუშევრებზე .
ს.გ. v
.10_საუბრობს ცნობილი არქიტექტურული ძეგლების ფუნქციურ დანიშნულებაზე.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
აირჩევს
გამომსახველობით ხერხებს,დაგეგმავს კონკრეტულ
ამოცანებს ,ითანამშრომლებს სხვებთან საერთო პრობლემის გადაჭრისას,ისაუბრებს
საკუთარ და სხვის ნამუშევარზე, ისაუბრებს არქიტექტურული ძეგლების ფუნქციურ დანიშნულებაზე.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
საქართველოს
რომელი კუთხეები იცით?
|
|
თემატური კითხვები
|
გინახავთ
თუ არა ძველი ეკლესია -მონასტრები?
თუ
გსმენიათ რაიმე მათ შესახებ?
რომელი წმინდანის სახელობისაა ჩვენი
სოფლის სალოცავი?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
რა განსხვავებაა ეკლესიასა და
ციხეს შორის?
რომელი ისტორიული ძეგლი
გინახავთ ლეჩხუმში?
რომელია ყველაზე ძველი ისტორიული ძეგლი
ლეჩხუმში?
გინახავთ თუ არა თაბორის
ციხე_ეკლესია?
რა თავისებურებას ამჩნევთ?რომელი
წმინდანის სახელობისაა ჩვენს სოფელში არსებული ეკლესია?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~
შეფასების გეგმა
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დისკუსიის შედეგად გამოვლენილი წინარე ცოდნის შეფასება,სასწავლო
ჯგუფის მიერ მოპოვებული მასალისა და ინფორმაციის შეფასება.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინტერნეტში
ინფორმაციის მოძიება.პრეზენტაციაზე მუშაობის გამოცდილება .
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
1-ლი დღე
ჯგუფთან ერთად ვიკრიბებით,თემის
გაცნობამდემოსწავლეები უზიარებენ ერთმანეთს
ცოდნას საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში არსებული არქიტექტურული ძეგლების
შესახებ,მოიძიებენ შესაბამის ილუსტრაციებს,მივაწვდი ინფორმაციას იმის შესახებ,რომ
რაც ძველია ძეგლი,მით მეტად შეიძლება იგი იყოს დაზიანებული როგორც მტრის
შემოსევების,ისე გარე ფაქტორების_წვიმის,ქარის,მიწისძვრის შედეგად,დაზიანებული
ძეგლების აღდგენა კი რესტავრატორების პრეროგატივაა. დავსვამ თემატურ კითხვას საკითხთან დაკავშირებით
და გავმართავ დისკუსიას._რა იციან მოსწავლეებმა ისტორიული ძეგლების
შესახებ.შეავსებენ ,,ვ.მ.ვ.,,სქემას .ეს საშუალებას მოგვცემს დავადგინოთ წინარე
ცოდნა და დავგეგმოთ მომდევნო დღე.
მე_2 დღე
მოსწავლეებს გავყოფ ორ ჯგუფად
შემთხვევითი პრინციპით და გავანაწილებ დავალებებს_ერთი ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას
ლეჩხუმში,მეორე კი ჩვენს თემში არსებული ეკლესია_მონასტრების შესახებ.გადაიღებენ
ფოტოებს.
მე_ 3 დღე
მოსწავლეები შეაჯერებენ ინფორმაციებს
და მუშაობენ საინფორმაციო ბროშურაზე,რომელიც განკუთვნილი იქნება, მინიმუმ,ჩვენი
თემის მოსახლეობისთვის.
ჯგუფის ხელმძღვანელები აკეთებენ
პრეზენტაციას აღნიშნულ თემაზე.
დავგეგმავთ შემდგომ
პროექტს_გამოვიკვლევთ სამშენებლო მასალებს.
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებები
|
შესაძლებლობების
მიხედვით ასრულებენ სამუშაოს_იღებენ ფოტოებს.
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
გამოიყენებენ თარგმნის ხერხს
ინტერნეტით.
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მოახდენენ ფაქტების ანალიზს,შეადგენენ თხზულებას,გააკეთებენ
პრეზენტაციას
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა) |
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
|
ინვენტარი/მასალები
|
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ
და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური
მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
|
ინტერნეტრესურსები
|
|
სხვა რესურსები
|
საველე ვიზიტები,
ექსპერიმენტები, მოწვეული სტუმრები, მენტორები, მოსწავლეები სხვა ჯგუფებიდან,
ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий